Màster universitari en Investigació Biomèdica

Facultat de Medicina

El Màster en Investigació Biomèdica és una oferta de formació de postgrau fonamental de la Universitat de Lleida tant pel fet que ofereix una continuïtat als estudiants de grau propis obrint-los l'accés als estudis de doctorat, així com perquè fa d'enllaç entre l'àmbit  acadèmic i el de la recerca, formant investigadors que podran incorporar-se als grups de recerca de l'IRBLleida o a grups d'altres centres o institucions.

Presentació: Dimarts 14 de juliol a les 12.00h

ACCEDEIX A LA PRESENTACIÓ

Més informació:

WEB DEL MÀSTER

Coordinadora: Marta Llovera Tomàs
marta.llovera@udl.cat

L’objectiu d’aquest Màster és la formació d’investigadors plenament capacitats per a dur a terme un projecte de recerca i coneixedors dels models d’estudi i les tècniques més capdavanteres. A més, ofereix als alumnes les eines necessàries per afrontar amb èxit les possibles sortides professionals en la recerca bàsica i clínica, la indústria biotecnològica, el monitoratge d’assajos clínics, la comunicació i edició científiques i la gestió de la recerca.

La principal sortida professional i formativa del màster en investigació biomèdica és l’accés al programa de Doctorat i la realització d’una carrera investigadora. No obstant, els titulats d’aquest màster estaran capacitats professionalment per a treballar en els següents sectors:

• Recerca bàsica i clínica
  • Indústria biotecnològica i farmacèutica
  • Monitoratge d’assajos clínics
  • Gestió de la recerca
  • Periodisme, comunicació i edició científica
Segell-AQU-cat

El segell d’acreditació Excel·lent d’AQU Catalunya, el reconeixement de la Fundació Catalunya-La Pedrera com a “Màster d’Excel·lència” i la producció científica en l’àrea biomèdica del professorat de l’IRBLleida-UdL són bons indicadors de la qualitat d’aquest ensenyament.

Master in Biomedical Research